☆彡 。。。☆彡
home contact archive about links theme
☾ lelah / ♀ / ♓ / 03.04.97/ US ☽ Instagram

Older⇀

urbancatfitters:

i’ve dated at least *counts on fingers* zero people

(Source: urbancatfitters, via toxicmp3)

toxicmp3 said: yea i think thats her whoever promise is i love her so much more with talent AND not being a complete sell-out t b h

Yeah her videos are cute! but I’m so jealous of her facial structure she’s so symmetrical :( and yeah a lot of beauty gurus I watch are such sell outs and they come off as rude but I can’t help but watch them I feel like I’m living vicariously through them

toxicmp3 said: GOOD omg i really dont like her like her sister should have been the big one

OMG..her younger one or her sister in law?? Her sister in law is the one that did that kind of creepy Zayn Malik transformation LOL

floridoll said: omg! what did she copyright???

Apparently she didn’t get permission to use a lot of songs in her videos and the company is suing her for all of them?? And I’m like girl…you’ve been on YouTube for years shouldn’t you have figured out all the legal issues and rules by now lmao

Michelle Phan is getting sued millions of dollars for copyright OMG

flaccidtrip:

*sucking on white dick*
*pops it out of my mouth* just know this don’t mean shit and I hate everything you represent *continues sucking*

(via 6yr)

pussyjizz:

white person eating ass: “this is so spicy”

(via merwhore)